دالک


دالک


یعنی


دال کوچک.


*دال نام پرنده ایست از تیره شاهین سانان.
---------------------

هر نوع استفاده از مطالب وبلاگ بدون اطلاع نویسنده؛

- " ممنوع " کلمه بدیست -

هر نوع استفاده از مطالب وبلاگ بدون اطلاع نویسنده...

- کلمه خوبی پیدا نمیشود... -

هر نوع استفاده از مطالب وبلاگ بدون اطلاع نویسنده؛

ممکن است به عوارض ناخوشایندی

منجر شود.

--------------------------------

اطفال تاجیک نوعی بازی دارند با استفاده از گردو، که به آن دالک می گویند.

می فهمی ؟ مجبور

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ق.ظ


بچه که بودم ، یعنی قبل از رفتن به دبستان ، به هیچ عنوان حاضر به پوشیدن دامن نبودم .

 

به هیچ عنوان .

 

حتی وقتی که قرار بود عکس دوره آمادگی را بگیرند ، گفته بودند دخترها همه دامن بپوشند .

 

من هم آمدم خانه و گفتم همه باید شلوار بپوشند . و این شد که در عکس آمادگی ، تنها دختری که دامن ندارد منم .

 

بعدها که بزرگتر شدم و حتی همین حالایش ، می فهمم که پوشیدن لباس هایی که دامن دارد ، یکی از ملزومات زندگی یک دختر است . حالا چه خوشش بیاید و چه خوشش نیاید . مجبور است که خوشش بیاید و حالا من هم خوشم می آید .

به همین سادگی است .

 

می خواهم بگویم که تمام اتفاقات زندگی ما همین است .

مجبوریم.

خیلی وقتها .

 

---------------------------------

 

زلزله ای که امروز در افغانستان و پاکستان آمد ، به شدت متاسفم کرد .

به دوستان افغانستانی عزیزتر از هر چه وطن ، این مصیبت را تسلیت می گویم .

 

 

  • ۹۴/۰۸/۰۵
  • دالک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">