دالک


دالک


یعنی


دال کوچک.


*دال نام پرنده ایست از تیره شاهین سانان.
---------------------

هر نوع استفاده از مطالب وبلاگ بدون اطلاع نویسنده؛

- " ممنوع " کلمه بدیست -

هر نوع استفاده از مطالب وبلاگ بدون اطلاع نویسنده...

- کلمه خوبی پیدا نمیشود... -

هر نوع استفاده از مطالب وبلاگ بدون اطلاع نویسنده؛

ممکن است به عوارض ناخوشایندی

منجر شود.

--------------------------------

اطفال تاجیک نوعی بازی دارند با استفاده از گردو، که به آن دالک می گویند.

000009

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

امروز رفته بودم مراسم عقد یکی از نزدیکترین دوستانم.

سر عقدش اصلا دست خودم نبود و نمیتونستم گریه ام رو کنترل کنم.

دقیقا همون حالتی که سر عقد خواهر خودم داشتم.

- نمیخوام بگم که دوستم مثل خواهرمه و این حرفا-

یه کم که فکر کردم دیدم من به خاطر اینکه دوستم رو در هیئت عروس میبینم نیست که گریه میکنم؛

من با دنیای مجردی بهترین دوستم خداحافظی نمیکنم.

من با چند سال خاطره؛ چند سال زندگی ؛ چند سال دیدن دوستم به شکل و شمایل قدیمش خداحافظی میکنم.

من با بخشی از وجود خودم خداحافظی میکنم.

با لحظه هایی که شاید خیلی خاص نبودن ولی "بودن".

یکی از سخت ترین مجازاتها برای انسان همین گذشت زمانه.شاید اگه بقیه هم به همین چیزایی که من فکر کردم فکر میکردن...

چقدر دردناکه گذشت زمان...

اما امشبم بالاخره میگذره و فردا یه روز دیگه است.

-------------------------------------------------------------------------

پ.ن :

یه نوشته ای توی دفتر سال ۸۹ داشتم.اون موقع یادم نیست که به چه بهانه ای نوشته بودمش اما الان خیلی بیشتر میفهمم که چی نوشتم.

آناماری...

کدام تابوت مقدسی از خاطره جدا میکند

مرا

تو را

کسی را...

  • ۹۳/۱۲/۲۹
  • دالک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">