دالک


دالک


یعنی


دال کوچک.


*دال نام پرنده ایست از تیره شاهین سانان.
---------------------

هر نوع استفاده از مطالب وبلاگ بدون اطلاع نویسنده؛

- " ممنوع " کلمه بدیست -

هر نوع استفاده از مطالب وبلاگ بدون اطلاع نویسنده...

- کلمه خوبی پیدا نمیشود... -

هر نوع استفاده از مطالب وبلاگ بدون اطلاع نویسنده؛

ممکن است به عوارض ناخوشایندی

منجر شود.

--------------------------------

اطفال تاجیک نوعی بازی دارند با استفاده از گردو، که به آن دالک می گویند.

0.5

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

اعتراف می کنم که یک انسان شکست خورده ام.

من انسان ناموفقی هستم و مدت های مدیدی نمی خواستم این نالایق بودن را باور کنم؛

من نتوانستم از پس مخلوقاتم بر بیایم و این سرافکندگی بسیار بزرگی برای یک خالق است.

من فرهاد هوشیار و محمود احمدی را رها کردم بدون آن که بتوانم پایانی برای آن ها بنویسم.من یک نویسنده احمق و ملعونم که روس بودن خود را ثابت نکرده ام. و باعث ننگ تمام تاتارها در طول تاریخ شده ام.

انسان روس همیشه می داند پایان یک چیز را چه طور باید تمام کند؛ او بهترین پایان ها را برای مزخرف ترین ماجراها پیدا می کند؛ و طوری آن ها را به هم ربط می دهد که یک اثر شگفت انگیز به وجود می آید.

اما من نتوانستم.من شکست خورده ام و هیچ حرف دیگری هم برای گفتن ندارم.

من از تبار همان نویسنده های درجه چندمی هستم که بزرگ ترین شانس زندگیشان؛شاید چاپ یکی از مزخرف ترین داستان هایشان در یک مجله خانوادگی باشد.آن هم در ازای پولی که پرداخت می کند.

من به شدت نا امید هستم.

من غمگین هستم.

من انسان مفلوکی هستم و شاید به بیماری کبد هم دچار شده باشم.1

-----------------------------------------------------

1-عبارتی از "داستان های زیرزمینی" اثر رهبر انقلابی محبوبم؛ فئودور داستایفسکی

  • ۹۳/۱۲/۲۹
  • دالک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">